Spis treści

  1. Jaki jest dokładny DOT i kraj produkcji opon?
  2. Ile kosztuje dostawa opon?
  3. Czy mogę sprawdzić przesyłkę przed odbiorem?
  4. Jaka jest dopłata za pobranie?
  5. Czy wystawiacie faktury?
  6. Czy na fakturze będzie rozmiar opon?
  7. Kiedy otrzymam fakturę?
  8. Jaki jest status mojej płatności?
  9. Kiedy opony do mnie dotrą?
  10. Jaką firmą kurierską wysyłane są opony?
  11. Czy mogę śledzić przesyłkę?
  12. Jakie są dane do przelewu?

1. Jaki jest dokładny DOT i kraj produkcji opon?

Na stronie produktu, zawsze podany jest jedynie rok produkcji. Opony z róznych dostaw oraz w różnych rozmiarach posiadają różne numery DOT oraz są produkowane w różnych krajach, stąd też nie jesteśmy w stanie umieścić takiej informacji na stronie. Oczywiście jest możliwość uzyskania takiej informacji, w takiej sytuacji prosimy o przesłanie zapytania poprzez formularz kontaktowy lub na maila sklep@opona.pl

2. Ile kosztuje dostawa opon?

  • osobowe - 18zł 1-2 szt. oraz 36zł zł za 4 szt
  • dostawcze - 18zł 1-2 szt. oraz 36zł za 4 szt. (opony o wadze powyżej 15kg wysyłane są w cenie zł/szt.
  • terenowe - 18zł 1-2 szt. oraz 36zł za 4 szt. (opony o wadze powyżej 15kg wysyłane są w cenie zł/szt.
  • motocyklowe - 18zł 1-4 szt.
  • ciężarowe - od 54zł brutto. za 1szt.

W przypadku wątpliwości, co do ceny wysyłki prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub maila sklep@opona.pl

3. Czy mogę sprawdzić przesyłkę przed odbiorem?

Tak, oczywiście. Opony są tak zapakowane, aby bez przeszkód można było sprawdzić, czy towar jest zgodny z Państwa zamówieniem.

4. Jaka jest dopłata za pobranie?

W naszym sklepie nie ma dodatkowej opłaty za pobranie. Koszty wysyłki są niezależne od sposobu płatności.

5. Czy wystawiacie faktury vat?

Tak, oczywiście. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT na podane przez Państwa dane w momencie składania zamówienia.

6. Czy na fakturze będzie rozmiar opon?

Tak, na fakturze znajdzie się pełna nazwa opon, dokładie taka sama jak na stronie produktu (bez tekstów promocyjnych).

7. Kiedy otrzymam fakturę?

Faktura jest dołączona do przesyłki. Znajduje się na oponach w foliowej kopercie (tzw. "kangurze"), pod listem przewozowym. Bardzo rzadko zdarza się aby faktura została zgubiona. Jeśli się tak zdarzy prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub maila sklep@opona.pl

8. Jaki jest status mojej płatności?

Powiadomienie o zaksięgowaniu wpłaty wysyłane jest na podany przez Państwa adres mailowy. Wpłaty sprawdzane są kilka razy dziennie.W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub maila sklep@opona.pl

9. Kiedy opony do mnie dotrą?

Zamówienia złożone do godziny 13, są rezlizowane tego samego dnia, zatem opony dotrą do Państwa kolejnego dnia roboczego. W przypadku przedpłat, opony są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

10. Jaką firmą kurierską wysyłane są opony?

Opony wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

11. Czy mogę śledzić przesyłkę?

Tak, oczywiście. W dniu nadania około godziny 16 otrzymają Państwo na maila numery listów przewozowych, co umożliwi Państwu śledzenie przesyłki poprzez stronę firmy kurierskiej.

12. Jakie są dane do przelewu?

UWAGA!! ZMIANA NUMERU KONTA BANKOWEGO Z DNIEM 10-03-2014!!
HANDLOPEX S.A.

mBank
11 1140 1225 0000 2352 4100 1001
UWAGA!! ZMIANA NUMERU KONTA BANKOWEGO Z DNIEM 10-03-2014!!



Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytania, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami 801 000 372 lub (17) 86 04 359, bądź poprzez formularz kontaktowy lub maila sklep@opona.pl.

Top 10 produktów
Szybki kontakt z nami
  • Infolinia - 801 000 372
  • Telefon - 17 86 04 359
Wysyłka towarów
Zamówienia złożone do godziny 13:00* z płatnością za pobraniem wysyłane są tego samego dnia. W przypadku przedpłaty, wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

* - opony, których waga przekracza 40kg wysyłamy tego samego dnia, jedynie w przypadku zamówienia do godziny 11:00
Szczegóły znajdą Państwo w regulaminie. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt.